1/19/07

hey iedereen

Ja super grappig dat we in de krant staan... Ik moet wel zeggen dat het aan het verbeteren is hier,we hebben dus terug stroom en verwarming... Ik ben niet zo goed in teksten schrijven maar ga mijn best doen. Even nadenken.. Omdat we maandag pas met onze lessen beginnen moeten we ons proberen bezig te houden. Woensdag zijn we met zijn allen naar de sporthal gegaan en hebben we basketbal zitten spelen, hihi kristoff had daarna wel pijn want het was even geleden dat hij nog iets van sport had gedaan.
Die avond was er ook een feestje bij jean-charles (mijn franse buurman) maar ik ben niet gegaan maar jan en kristoff denk ik wel maar ze zijn nie zolang gebleven...
Dan donderdag laat opgestaan en in de namiddag zijn we voor de eerste keer onze laundry gaan doen. Dat is in het gebouw in de kelder en daar kan je gratis je kleren wassen.
Rond 6 uur hadden we afgesproken met onze groep in de inkomhal en zijn we met zijn allen gaan eten in het dining center ( hier kunnen wij met ons meal plan 10 keer in de week komen eten) .
En daarna om 7 uur mijn allereerste basketball wedstrijd, de Bears tegen Panthers... Ik zat langs kristoff en die heeft mij alles kunnen uitleggen hoe het in elkaar zat en het was echt wel tof. Ik denk dat kristoff de fotos online zal zetten want het was echt de moeite om het eens te hebben gezien. Het enige spijtige is dat de bears deze wedstrijd hebben verloren... Maar volgende dinsdag is er weer een wedstrijd en daar gaan we zeker weer heen , nu hopen dat ze deze keer wel winnen,hihi

En dan na de wedstrijd zijn we terug naar Sunvilla gegaan, vlug omkleden om dan de eerste keer echt op stap te gaan in Amerika. We hadden gehoord dat 15min van hier een nachtclub was waar je voor 10 uur gratis binnen mocht. Dus afgesproken om 9.30 inkomhal en dan vertrokken naar ICON NIGHTCLUB ... En toen begonnen de problemen, aan de inkom natuurlijk controle van leeftijd... kristoff, jan en ik hadden ons identiteitskaart van belgiƫ bij maar daar mochten we niet mee binnen want dat kon vervalst zijn en natuurlijk was het ook al 10 uur voorbij dus moest iedereen die wel binnen mocht 5 dollar betalen. Dus zijn we met een deel terug gegaan om ons paspoort te gaan halen, en een paar hadden besloten niet meer terug te gaan, ook jan is niet meer terug gegaan want hij is nog geen 21 dus moest 20 dollar inkom betalen. Zeker omdat de nightclub maar open is tot 1uur!!! Toen we terug waren met paspoort en dachten we dat alles in orde was,maar nee hup weer problemen, hihi... Had kristoff toch zeker nie het paspoort van jan meegenomen ipv zijn paspoort en mocht dus voor de 2keer nie binnen.

Binnen in ICON was het echt super leuk, er was een goeie sfeer en goei muziek maar om 1 uur gingen de lichten aan en muziek uit. Maar toen kregen we een uitnodiging voor ons eerste homeparty hihi @ georges place... Natuurlijk wisten we niet wie georges was maar we zijn met zijn allen toch meegegaan want het was gratis drank... En dan rond 3 of 4 uur zijn we terug naar sunvilla gegaan en in ons bedje gekropen.
Vandaag is het vrijdag en we zijn dus laat opgestaan en weet eigenlijk nog niet wat de plannen zijn... Veel leesplezier en tot binnenkort!
vi

Het Weer in Springfield Missouri ( F70=20° - F32=0°)

Zone Forecast for Springfield, MO

Time in Springfield (+ 1 uur)