1/26/07

Hi everybody ;-)

hello,
Ja ik zie dat onze blog niet meer echt up to date is en vermits ik de enigste ben die nog niks heeft geschreven...

De reden dat we de laatste dagen onze blogspot niet meer up to date hebben kunnen houden is door de stomme drukte die het begin van het schooljaar met zich meebrengt. Eerst en vooral moesten alle lessen geregeld worden, ik denk dat we ongeveer de binnenkant van 9 verschillende kantoren hebben gezien. Waaronder dat van dokter Robin Luke, hoofd van het departement marketing, daar kregen we een levensverhaal van een dik uur onder onze neus geschoven. Over hoe hij een rockster was geweest en dat zijn stiefdochter naar yale wou gaan maar er niet binnengeraakte, hij werd ook veel gevraagd om op te treden in Europa op festivals. Bijgevolg kwamen Vicky en Kristoff er nogal opgejaagd buiten maar ik vond het allemaal nog niet zo erg.
We hebben ondertussen wel al onze vakken geregeld gekregen, met de uitzondering van de stage. Die zal hier niet mogelijk zijn... Too bad want het leek ons wel interessant om hier in een Amerikaans bedrijf terecht te komen. Maar nu moeten we een Marketing plan maken van een "groot" Amerikaans bedrijf, dus we zullen zien in welke mate dat gaat lukken ... (om er een te vinden dan).
Ondertussen zijn ook de eerste onder ons gepakt met het hebben van alcohol in hun kamer ( hopelijk de laatste) Het was een RA die er toevallig op uitkwam omdat de deur op een kier stond en hij zo kon binnenkijken. We kennen hier al een RA en die komt ons gewoon even zeggen dat we moeten opletten dat het naar alcohol riekt en dat we wat stiller moeten zijn. Maar deze eikel vond het nodig om Stefan (Nederland) en Sergio (Italië) direct te rapporteren aan de hall director. Hij ging zelfs zover dat hij niet alleen de lege flesjes telde maar zelfs hoeveel er nog in ieder flesje zat. En dan horen we de dag erna van Cayla, de RA die wij kennen, dat die kerel eigenlijk zelf drinkt en nog minderjarig is ook. Zo hypocriet kan het dus zijn hier in the US...

Ahja Het weer is dus ook helemaal beter sinds een paar dagen, het is wel nog koud buiten maar de zon schijnt en er is geen wolkje aan de lucht. Zalig om rond te lopen nu! Hopelijk dat het snel warm wordt dan kunnen we buiten wat basketten en van die toeren...

Gisteren ben ik dan ook voor de eerste keer meegeweest naar ICON, 20 dollar aan men broek en de hele avond water drinken... Voor degene die mij kennen weten dat zoiets normaal niet aan mij besteed is. Ik heb me er wel geamusseerd met zatte mensen uit te lachen maar het is toch minder leuk als iedereen ronddom je aan het drinken is en jij daar staat met een water, een bandje met minor op EN nog op iedere hand een M van minor, ipv mij gewoon zo'n bandje te geven! Maarja... We zijn deze keer niet doorgegaan naar een afterparty omdat de meeste onder ons om 10 u smorgens les hadden :p haha ! Fijn toch als je vrijdag vrij hebt ;-)

Maar genoeg gezeverd, José is net binnen gekomen !
Groeten aan iedereen en tot de volgende ;-)

2 comments:

Marijke said...

Hey Vicky, Ik had een krantenartikeltje van jou gezien over Amerika. En ik dacht ik ga toch eventjes iets posten naar jou. Het is super lang geleden dat wij elkaar nog hebben gezien (van in de lagere school). Ik hoop da je mij nog niet vergeten bent, Marijke dus, want ik ben jou nog niet vergeten. Je was echt mijn maatje toen. Hoop dat het daar goed is in Missouri?? En dat je u heel goed amuseert. Je mag me altijd mailen als je daar zin in hebt op... kenensmarijke@hotmail.com. Keep in touch!!! En laat weten hoe het daar is, veel plezier nog!! groetjes marijke x

Anonymous said...

jaaaaaaaa dieje RA moet ge wel nog terugpakken, want das ma smerig e...

Het Weer in Springfield Missouri ( F70=20° - F32=0°)

Zone Forecast for Springfield, MO

Time in Springfield (+ 1 uur)