2/11/07

hey iedereen

Dit gaat geen lange tekst worden maar ik wil jullie toch even vertellen wat we de laatste dagen hebben gedaan.
Vrijdag ben ik weer met het busje naar wal mart gegaan om eten te gaan kopen. Jan en kristoff waren niet meegegaan want die waren met hun roommate caleb een paar dagen daarvoor gaan winkelen dus die hadden niks meer nodig.
Ahja vrijdag ben ik ook meegegaan met caleb mijn roommate fiona naar het busstation gaan brengen. Fiona heeft een vriendin die studeert in Saint Louis en die ging ze bezoeken. De busrit is normaal zo'n 4 uur das dat is nog te doen.. Maar blijkbaar als je je ticket boekt via internet ben je helemaal nog niet zeker van je plaats op de bus. Dus moet je wachten tot de bus daar is en dan hopen dat er nog een plaatsje over is voor u, maar een raar systeem...
Vrijdag avond hebben de jongens poker zitten spelen en zoals gewoonlijk heeft kristoff weer gewonnen hihi.. Ik ben met een deel van de meisjes iets gaan drinken in Ebbets Field ...
Dan zaterdag zijn de jongens op zoek gegaan naar een kapper... en hebben ze voor deze dinsdag een afspraak kunnen vastleggen. En dan zaterdag avond zijn we naar een Sushi restaurant gegaan. Voor mij was dit de eerste keer maar ik moet zeggen dat ik er niet echt gek van ben.
En dan vandaag ben ik naar de bib gegaan om te studeren want volgende week hebben we onze eerste 2 examens. Dinsdag hebben we Marketing Research en ik moet eerlijk zeggen van deze cursus begrijp ik niet veel, ook jan en kristoff begrijpen niet echt wat er in dat boek staat. Maarja we doen ons best en zullen wel zien. En dan donderdag hebben we Marketing examen en dit moet normaal wel lukken.
Dus deze week denk ik dat er niet zoveel zal gebeuren buiten leren, leren en nog eens leren...
Voila dit was het weer voor vandaag...

Een dikke zoen en tot binnenkort!!
vi

Het Weer in Springfield Missouri ( F70=20° - F32=0°)

Zone Forecast for Springfield, MO

Time in Springfield (+ 1 uur)